Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Feber.. skojar du!?

Av Elin Marklund - 21 januari 2011 19:55

 

Typ jag just nu...


Imorse när jag var på skolan så fick jag feber. Det var inte kul...

Sitter nu också och hostar och snörvlar. Mitt ansikte ser ut som rödluvans luva och

är supervarm.   


Men en bra sak är att mamma köpte en heeeeeeeeeeel kladdkaka till mig, mohaha! Sitter och frestar Julia på msn! Mums!

 
 
Anna

Anna

22 januari 2011 08:08

Krya på dig Elin!:)

http://foreveranna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Marklund - 22 januari 2011 19:04

Nu mår jag ännu mer illa. Skriver detta inlägg.. Även om det är ovärt för att berätta att jag kanske inte uppdaterar senare.. Hååj! ...

Av Elin Marklund - 22 januari 2011 11:11

Gooooooodmorgon!   Nu har jag slutat ha feber så idag ska ni få 2 inlägg från 31 Dagars Listan! Precis som jag lovat,      Nu ska jag iallafall klä på mig myskläder och chilla lite, se en film och bara ta det lugnt! Sen ska jag fixa mig och...

Av Elin Marklund - 21 januari 2011 20:25

Hahaha, skulle igentligen ha lagt ut en bild på vad jag har på mig idag... Men jag lägger ut det imorgon istället. För just nu har jag bara teamsportia byxor en lila kofta såå...    Så då vet ni att jag lägger ut det imorgon. Men kommer även skr...

Av Elin Marklund - 20 januari 2011 21:13

Tänkte ''göra om'' i bloggen lite granna      Byta färger typ. Vilka färger tycker ni? Om ni tycker det är jobbigt att kommentera kan ni även säga i frågerutan! Kom ihåg det!   Så ge förslag: rosa, svart, vitt, grönt, lila, blått, orange, gul...

Av Elin Marklund - 20 januari 2011 18:23

Jag började blogga någon gång under 2008 för första gången. På metrobloggen.se! Jag hade gärna visat er bloggen men tyvärr har dom blivit raderade eller något sånt!   Jag tyckte det var ascoolt att kunna säga att man hade en blogg och sådär plu...

Skapa flashcards