Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Elin Marklund - 20 januari 2011 21:13

Tänkte ''göra om'' i bloggen lite granna   


Byta färger typ. Vilka färger tycker ni? Om ni tycker det är jobbigt att kommentera kan ni även säga i frågerutan! Kom ihåg det!


Så ge förslag: rosa, svart, vitt, grönt, lila, blått, orange, gult... är fult, grått, rött :]

Av Elin Marklund - 20 januari 2011 18:23

Jag började blogga någon gång under 2008 för första gången. På metrobloggen.se!

Jag hade gärna visat er bloggen men tyvärr har dom blivit raderade eller något sånt!


Jag tyckte det var ascoolt att kunna säga att man hade en blogg och sådär plus att jag tyckte det var superkul... En till anledning till varför jag skaffade en blogg är för att min syster, Lisa sa att jag skulle göra det.. Fast när man tänkter tillbaka så var man inte så bra på att skriva. Fast det är jag inte nu heller! Hihi!   


Så anledningen varför jag började var mest för att jag ville vara som min syster och för att det var kul!

Av Elin Marklund - 20 januari 2011 18:18

 

Som rubriken säger: Ändrade planer! Ingen fisk!

Orkar inte ha nått djur som man måste ta hand om, inte ens en fisk.. Töntig som man är... 


Så.. ingen fisk!!!


Ovido - Quiz & Flashcards