Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Elin Marklund - 19 januari 2011 16:05

Tjeeena allihopa!

Ska nu dra mot solbacken.. och vidare! ... ?


[copyright] by elinmk - miwri.bloggplatsen.se

Såhär gick det förra gången.. R.I.P

Okej jag skojjah, men jag ska köpa en fisk   

Vill ha en riktigt ful en, fast jag vet inte vad den ska heta så säg namnförslag, om någon av era förslag är bra så får den heta det och ni får en länkning!


Lägger ut en bild på fisken senare! Wooho! 

Av Elin Marklund - 19 januari 2011 16:01

Okej, min familj!


Den består av mig, Elin alltså... Min syster Lisa, min mamma Monica och min pappa David. Jag bor inte med min pappa. Men det behöver jag inte skriva i bloggen, en sak.. Personliga skäl!


Haha, vet inte vad jag ska skriva men om ni har frågor om min familj kan jag ju svara.   

Av Elin Marklund - 19 januari 2011 15:52

Vet att detta inlägg är en dag efter, men spela roll!


Jag har fått så många nya vänner så jag kan inte välja en.. Men jag kan ju berätta om några..   


Julia Hansen: Började prata med henne när jag vart kompis med Jessica igen. Sen så blev vi vänner! Det var på slutet av ht (höstterminen)


Clara Lundström: Känner dig ju inte till 100% nu då men du är jättesöt och jättesnäll, sötnos! 


Julia Stenberg: Sötast i världen! Du är supersnäll och underbar!


Yosirinan Inthahom: Har just börjat prata med dig men du är jättesnäll (oxå..)

och crazy!


Det var några av de nya vännerna jag har fått! Märkte ni att jag bara skrev tjejer.. ? Haha!    

Ovido - Quiz & Flashcards