Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Elin Marklund - 15 januari 2011 19:19

 

Nu har jag sagt farväl till min gamla blogg. Kommer sakna den säkert, men det är bara en hemsida...   

Av Elin Marklund - 15 januari 2011 15:01

Just nu lyssnar man på denna underbara låt..

Får typ gåshud, haha!


Free Fallin'


She's a good girl, loves her mama.
Loves Jesus, and America too.
Shes a good girl, crazy 'bout Elvis
Loves horses, and her boyfriend too, yeah yeah.


It's a long day living in Reseda.
There's a freeway runnin' through the yard.
I'm a bad boy 'cause I don't even miss her.
I'm a bad boy for breakin' her heart.

And I'm free, free fallin', fallin'
And I'm free, free fallin', fallin'

All the vampires walkin' through the valley.
They move west down Ventura Boulevard.
And all the bad boys are standing in the shadows.
And the good girls are home with broken hearts.

And I'm free, free fallin', fallin'


And I'm free, free fallin', fallin'

Free fallin' now. Free fallin', now
Free fallin' now. Free fallin', now
Free fallin' now. Free fallin', now

I wanna glide down over Mulholland.
I wanna write her, her name in the sky.
I wanna free fall out into nothin'.
Oh, I'm gonna leave this world for a while.

Now I'm free, free fallin', fallin'
Now I'm free, free fallin', fallin'
And I'm free, free fallin', fallin'
Now I'm free, free fallin', fallin'
Free fallin', fallin'
Free fallin', fallin'
Free fallin', fallin'
Ehhh, ehh.

Av Elin Marklund - 15 januari 2011 14:48

Jag satt nyss och tänkte på en sak... Jag sa ju igår att jag inte skulle vara seriös med den här bloggen. Tänkte bara skaffa den för att ha någon annan än den andra...


Det känns typ mer seriöst med den här bloggen än den andra. Precis som Zara säger. Skriver typ mer här och gillar den här mer. Fast namnet är ju inte det seriösaste.. (finns det ens ett ord som heter seriösaste?)


Men vi får se hur jag gör. Kommer iallafall behålla den här.. När jag menar hur jag gör.. Så menar jag att vi får se om jag ska säga upp den andra.. '' Lixom ''   


Vad tycker ni? 

- Hjälp..

Av Elin Marklund - 15 januari 2011 14:07

Okej, så jag ska alltså berätta om mig.. Tycker det är svårt att skriva som ett inlägg om det men jag gör en intervju som jag fylla i och sen kan jag lägga till lite meningar efter den.   


Personligt

Namn: Elin Marklund

Ålder: 13år

Bor: Skellefteå

Intressen: Vara med vänner, fota, chatta och dator

Fritid: Träna, och mina ''intressen''

Familj: Pappa David, Mamma Monica, Syster Lisa

Bästa vän/vänner: Har så många att jag inte kan välja några eller någon..


Favorit

Favoritfärg: Svart, vit och rosa är några av dom hihi!

Favoritmat: Tacos och min mormors skinksås, mums!

Favoritsmile: Hmm,    


Annat

Varför valde jag valde att göra listan: För då vet ni läsare att ni får uppdatering varje dag, till exempel. Men även för att det kan vara roligt!

Roligast att fota: Jag vet inte riktigt.. Men typ.. Natur, Djur och människor

En smile som passar dig: Eftersom jag är en ninja.. nästan..


Så det var lite om mig. Hoppas ni fick veta det ni ville. Annars kan ni alltid fråga i frågerutan. Svarar på nästan allt, men det finns en gräns.

Av Elin Marklund - 15 januari 2011 14:04

Kommer alltså att uppdatera varje dag men dessa kategorier, idag: Om mig :]

__________________________________________________

Dag 1 - Om mig.

Dag 2 - Min bästa vän.

Dag 3 - En ny vän.

Dag 4 - Min familj.

Dag 5 - Varför jag började blogga.

Dag 6 - Det här hade jag på mig i dag.

Dag 7 - Det här får mig att må bra och det här får mig att må dåligt.

Dag 8 - Bloggfavoriter

Dag 9 - Mitt favoritminne.

Dag 10 - Min stil.

Dag 11 - Serier jag följer

Dag 12 - I min väska.

Dag 13 - Mitt rum.

Dag 14 - Ett minne och en bild från när jag var liten.

Dag 15 - En nytagen bild och en som är 1-2år gammal, jämnför.

Dag 16 - En bild av en plats jag saknar.

Dag 17 - Detta ångrar jag.

Dag 18 - Mina rädslor.

Dag 19 - Min musiksmak.

Dag 20 - En bild jag älskar.

Dag 21 - En bild av något som gör mig glad.

Dag 23 - 5 saker jag tycker om.

Dag 24 - 5 bra filmer.

Dag 25 - En positiv, och en negativ sak med mig.

Dag 26 - Någon jag saknar.

Dag 27 - 10 intressanta eller ointressanta saker om mig.

Dag 28 - Min favorit tid på året.

Dag 29 - Min framtid

Dag 30 - 10 saker jag vill göra innan jag dör.

Dag 31 - Det sista ordet.

Av Elin Marklund - 15 januari 2011 13:52

Ett ord som beskriver mig idag: huvudvärk...


Var ju på disco igår med Zara, '' mirwi '' haha! Det var askul.. Fast på slutet vart det drygt. Då hade alla typ somnat och jaa. Ni fattar   


Just sitter jag och snackar med Zara på skype. Det är coolt.. Hehe!

Nämen.. ASSÅ JA VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA..


Nästa gång jag bloggar ska jag skriva ett bra inlägg.. Sorry för det hära randominlägget.. :S

Skapa flashcards