Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Elin Marklund - 14 januari 2011 18:30

Nu är jag hungrig. Fast... mamma har gjort någon konstig kyckling med fylling.. Euuuww. :S


AJA! Är man hungrig så är man ...

Time to eat!

Av Elin Marklund - 14 januari 2011 18:14

Så, nu ska vi börja blogga på riktigt.. :P


 

Här uppe har vi mig då... :]


Sitter just nu och pratar med världens konstigaste människa, Zara! Vi skapade faktiskt varsin blogg på bloggplatsen nyss, så ni får kolla hennes också. Inte bara min... SJÄLVKLART heter vi nästan samma sak, och det var ju jag som valde.. Hihi!


hennes: http://www.mirwi.blogg.se   alla checkar, OKEJ!?

Av Elin Marklund - 14 januari 2011 18:09

Hej alla som har kommit till den här ''konstiga'' bloggen. Iallafall välkommen..   


Jag som skriver heter Elin Marklund, 13 år gammal från Norrland, Skellefteå!

Har inte tänkt skriva om mina intressen som någon från matchmaker... För det vet jag att ni inte vill läsa om hihi!


Hooj,   



ps. var inte seriös med namnet... hehe!

Skapa flashcards